• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Mijn kracht ligt in het verbeteren en ondersteunen van organisaties, zowel door het combineren van Finance & IT alsook organisatorisch. Ik doe dit met een kwaliteitsgerichte aanpak, waarbij ik…

Persoonlijk

Mijn kracht ligt in het verbeteren en ondersteunen van organisaties, zowel door het combineren van Finance & IT alsook organisatorisch. Ik doe dit met een kwaliteitsgerichte aanpak, waarbij ik organiseer, orden, extraheer en samenvoeg. Ik ben leergierig en maak mijzelf snel dingen eigen. Ook heb ik een brede interesse in andere talen en culturen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op Nationale Talentenbank

Mijn specialisme

- Combineren van IT met Financiën
- Verbeteren van organisaties
- Maken van rapportagemodellen

Mijn specialisme

- Combineren van IT met Financiën
- Verbeteren van organisaties
- Maken van rapportagemodellen

Werkervaring

10/17-04/18: Business/Financial Controller Autperforming recruitment
Het opzetten van een administratie voor een start-up:
• Boekhouden;
• financial reporting;
• salarissen;
• procesbeschrijvingen;
• autorisaties;
• gegevens beveiliging.

10/16-08/17: Medewerker afdeling Performance Measurement & Limit Montoring – MN
Het opzetten van een datamanagement tool in Access (m.b.v. SQL en VBA) zodat de data beter inzichtelijk wordt.

06/14-09/15: Medewerker afdeling Valuation & Reporting – MN
Produceren en analyseren van periodieke rapportages voor klanten en toezichthouders waarbij rekening houdend met de continu veranderende wet- en regelgeving in de pensioenensector. Overige taken waren:
• Verbeteren van processen en aanlevering van data
• Rapportages ombouwen/verbeteren in Excel d.m.v. VBA
• Ontwikkelen van nieuwe rapportages in Excel d.m.v. VBA
• Opzetten en beheren van een Sharepoint pagina voor onze afdeling.

06/13-05/14: Junior adviseur, afdeling IT Advisory RC - KPMG
Het uitvoeren van verscheidene IT audit- en adviesgerelateerde opdrachten, waaronder:
• Het beoordelen van IT-controls bij verscheidene auditklanten in de publieke en private sector;
• het uitvoeren van werkzaamheden leidend tot een Assurance rapportage;
• het uitvoeren van data analyses in SQL Server management studio;
• data quality profiling;
• ondersteuning van klanten met het maken van een datadump vanuit hun boekhoudsysteem;
• het dienen als technical lead voor een KPMG project om door middel van analyses de Financial audit efficiënter te maken.

04/12-05/13: Junior adviseur, afdeling Management Services - KPMG
Het uitvoeren van verscheidene financiële audit- en adviesgerelateerde opdrachten, waaronder:
• Het controleren van subsidies op rechtmatigheid en getrouwheid. Dit omvat het uitvoeren van projectcontroles, het rapporteren van bevindingen en het zorgdragen voor volledige dossiers;
• het beoordelen van de IT-general controls van auditklanten aan de hand van ingevulde vragenlijsten.

09/09-03/12: Assistent financial auditor - Ministerie van Buitenlandse Zaken
Controleren van de financiële procesgerelateerde zaken binnen verschillende onderdelen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken waaronder:
• controle van de rechtmatigheid van verplichtingen, verantwoordingen en uitgaven van diverse directies binnen het ministerie;
• controle van salarissen en toelagen;
• controle ter plekke bij het Centrum voor bevordering van Import (een batenlastendienst) en bij diverse ambassades in het buitenland;
• controle van de administratieve organisatie (AO) en het doorlopen van de primaire processen.

06/06-08/06: Assistent account manager - ING Bank MKB Afdeling, Harderwijk
Dit betreft een werkervaring gedurende de zomerperiode aansluitend aan mijn stageperiode vanuit mijn studie:
• informatie verschaffen aan klanten;
• ondersteuning van de accountmanagers;
• het verrichten van transacties;
• bijhouden van het klantenbeheer.

2001-2003: Medewerker retail - Six Flags Holland, Biddinghuizen
Gedurende drie seizoenen het retailteam ondersteund (kassabeheer, voorraadbeheer)

Werkervaring

10/17-04/18: Business/Financial Controller Autperforming recruitment
Het opzetten van een administratie voor een start-up:
• Boekhouden;
• financial reporting;
• salarissen;
• procesbeschrijvingen;
• autorisaties;
• gegevens beveiliging.

10/16-08/17: Medewerker afdeling Performance Measurement & Limit Montoring – MN
Het opzetten van een datamanagement tool in Access (m.b.v. SQL en VBA) zodat de data beter inzichtelijk wordt.

06/14-09/15: Medewerker afdeling Valuation & Reporting – MN
Produceren en analyseren van periodieke rapportages voor klanten en toezichthouders waarbij rekening houdend met de continu veranderende wet- en regelgeving in de pensioenensector. Overige taken waren:
• Verbeteren van processen en aanlevering van data
• Rapportages ombouwen/verbeteren in Excel d.m.v. VBA
• Ontwikkelen van nieuwe rapportages in Excel d.m.v. VBA
• Opzetten en beheren van een Sharepoint pagina voor onze afdeling.

06/13-05/14: Junior adviseur, afdeling IT Advisory RC - KPMG
Het uitvoeren van verscheidene IT audit- en adviesgerelateerde opdrachten, waaronder:
• Het beoordelen van IT-controls bij verscheidene auditklanten in de publieke en private sector;
• het uitvoeren van werkzaamheden leidend tot een Assurance rapportage;
• het uitvoeren van data analyses in SQL Server management studio;
• data quality profiling;
• ondersteuning van klanten met het maken van een datadump vanuit hun boekhoudsysteem;
• het dienen als technical lead voor een KPMG project om door middel van analyses de Financial audit efficiënter te maken.

04/12-05/13: Junior adviseur, afdeling Management Services - KPMG
Het uitvoeren van verscheidene financiële audit- en adviesgerelateerde opdrachten, waaronder:
• Het controleren van subsidies op rechtmatigheid en getrouwheid. Dit omvat het uitvoeren van projectcontroles, het rapporteren van bevindingen en het zorgdragen voor volledige dossiers;
• het beoordelen van de IT-general controls van auditklanten aan de hand van ingevulde vragenlijsten.

09/09-03/12: Assistent financial auditor - Ministerie van Buitenlandse Zaken
Controleren van de financiële procesgerelateerde zaken binnen verschillende onderdelen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken waaronder:
• controle van de rechtmatigheid van verplichtingen, verantwoordingen en uitgaven van diverse directies binnen het ministerie;
• controle van salarissen en toelagen;
• controle ter plekke bij het Centrum voor bevordering van Import (een batenlastendienst) en bij diverse ambassades in het buitenland;
• controle van de administratieve organisatie (AO) en het doorlopen van de primaire processen.

06/06-08/06: Assistent account manager - ING Bank MKB Afdeling, Harderwijk
Dit betreft een werkervaring gedurende de zomerperiode aansluitend aan mijn stageperiode vanuit mijn studie:
• informatie verschaffen aan klanten;
• ondersteuning van de accountmanagers;
• het verrichten van transacties;
• bijhouden van het klantenbeheer.

2001-2003: Medewerker retail - Six Flags Holland, Biddinghuizen
Gedurende drie seizoenen het retailteam ondersteund (kassabeheer, voorraadbeheer)

Lees meer

Software kennis

  • MS Word
  • MS Powerpoint
  • MS Excel
  • MS Acces
  • SQL

Software kennis


  • MS Word
  • MS Powerpoint
  • MS Excel
  • MS Acces
  • SQL
  • Visual Basic
  • Html
  • Exact
  • Scrum
  • Office 365
  • Adobe Photoshop
  • Java
  • C++
Lees meer

Opleiding

Opleidingen:
2013-2014: Post-master IT Auditing and Advisory (niet afgerond)
Erasmus Universiteit, Rotterdam
2009 - 2011: MSc in Financial Accounting (niet afgerond)
Universiteit Nijenrode, Breukelen
2007 - 2009: MSc in Finance & International Business
Århus School of Business, Denemarken
2003 - 2007: Bachelor in bedrijfseconomie (cum laude afgestudeerd)
Hogeschool Windesheim, Zwolle
(Växjö University, Zweden: uitwisseling van 5 maanden)
2001-2002: PABO (niet afgerond)
Katholieke PABO, Zwolle
1996-2001: HAVO, profiel Economie en Maatschappij, extra vakken: Frans 2 en Biologie
Almere College, Dronten

Cursussen en certificaten:
• 03/14 Advisory (KPMG)
• 09/13 Presentation skills (KPMG)
• 07/13 Master Data Management (KPMG)
• 06/12- 06-13: Duitse taalcursus bij de LOI, A1-B1
• 06/11: Spaanse taalcursus in Valencia, niveau B2 (gevorderd)
• 04/11: Schriftelijke auditvaardigheden bij de Rijksacademie
• 03/10 - 04/10: Comptabiliteitswet & beheer bij de Rijksacademie
• 09/07 - 06/09: Deense taalcursus, niveau B2
• 03/07: Engels certificaat IELTS

Opleiding

Opleidingen:
2013-2014: Post-master IT Auditing and Advisory (niet afgerond)
Erasmus Universiteit, Rotterdam
2009 - 2011: MSc in Financial Accounting (niet afgerond)
Universiteit Nijenrode, Breukelen
2007 - 2009: MSc in Finance & International Business
Århus School of Business, Denemarken
2003 - 2007: Bachelor in bedrijfseconomie (cum laude afgestudeerd)
Hogeschool Windesheim, Zwolle
(Växjö University, Zweden: uitwisseling van 5 maanden)
2001-2002: PABO (niet afgerond)
Katholieke PABO, Zwolle
1996-2001: HAVO, profiel Economie en Maatschappij, extra vakken: Frans 2 en Biologie
Almere College, Dronten

Cursussen en certificaten:
• 03/14 Advisory (KPMG)
• 09/13 Presentation skills (KPMG)
• 07/13 Master Data Management (KPMG)
• 06/12- 06-13: Duitse taalcursus bij de LOI, A1-B1
• 06/11: Spaanse taalcursus in Valencia, niveau B2 (gevorderd)
• 04/11: Schriftelijke auditvaardigheden bij de Rijksacademie
• 03/10 - 04/10: Comptabiliteitswet & beheer bij de Rijksacademie
• 09/07 - 06/09: Deense taalcursus, niveau B2
• 03/07: Engels certificaat IELTS

Lees meer

Kerncompetenties

  • Integriteit
  • Toewijding
  • Initiatief nemen
  • Omgang met details
  • Ambitie

Kerncompetenties


  • Integriteit
  • Toewijding
  • Initiatief nemen
  • Omgang met details
  • Ambitie
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Oordeelsvorming
  • Klantgerichtheid
  • Onafhankelijkheid
  • Mondelinge vaardigheid
  • Informatie-analyse
  • Plannen en organiseren
  • Zelfinzicht
  • Vasthoudendheid
  • Betrokkenheid
  • Creativiteit
  • Discipline
  • Luisteren
  • Samenwerken
  • Omgevingsbewustzijn
  • Probleemanalyse
  • Ontwikkelen medewerkers
  • Durf
  • Prioritering
  • Timemanagement
  • Overtuigingskracht
  • Anticiperen
  • Zelfvertrouwen
  • Netwerkvaardigheid
  • Motiveren
  • Delegeren
  • Energie
  • Verandervermogen
  • Besluitvaardigheid
  • Toekomstvisie
  • Stressbestendigheid
  • Snel schakelen
  • Samenbindend leiderschap
  • Organisatiegericht aansturen
  • Aanpassingsvermogen
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Spaans (Goed), Deens (Matig), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Spaans (Goed), Deens (Matig), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

- Talen
- Puzzels
- Muziek (gitaar en piano)
- Computers
- Sporten & wandelen met de hond

Hobby's & interesses

- Talen
- Puzzels
- Muziek (gitaar en piano)
- Computers
- Sporten & wandelen met de hond

Eigenschappen

- Eerlijk / integer
- Analytisch
- Creatief / out-of-the-box denkend
- Doorzetter / vasthoudend
- Leer mijzelf makkelijk dingen aan/ leergierig
- Actief & proactief

Eigenschappen

- Eerlijk / integer
- Analytisch
- Creatief / out-of-the-box denkend
- Doorzetter / vasthoudend
- Leer mijzelf makkelijk dingen aan/ leergierig
- Actief & proactief

Mijn actuele situatie

  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Backofficemedewerker, Data-analist, Financieel Analist
  • Dienstverband: WIA, Wajong of doelgroepregister, Re-integratie plaats
  • Aantal uren: 8-16 uur, 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Tessa de de jonge te bekijken